@capriatifan, uiteraard en dat is de bedoeling ook.
@omidje90, het is natuurlijk wel belangrijk dat je toernooien gaat spelen. En ja we willen het zo realistisch mogelijk regelen, maar op dit moment houden we vast aan dit team.
DennieFR1908 wrote:Wel leuk allemaal, maar hoe lang gaat het eigenlijk duren voor al die teams gereed zijn?
SlicerITST wrote:Duurt wel even ja. Langzaam maar zeker ga ik beginnen pushen. Mensen aanspreken hier op. Zelf mogelijkheden aan mensen aanbieden enzovoorts. Had liever gezien dat het wat automatischer zou gaan...
Capriatifan wrote:Dennie, wanneer speel je Roland Garros 1e ronde. Ben benieuwd hoe je het daar doet, maar duurt zo lang voor je je pot gespeeld hebt
Capriatifan wrote:Dennie, wanneer speel je Roland Garros 1e ronde. Ben benieuwd hoe je het daar doet, maar duurt zo lang voor je je pot gespeeld hebt
DennieFR1908 wrote:Capriatifan wrote:Dennie, wanneer speel je Roland Garros 1e ronde. Ben benieuwd hoe je het daar doet, maar duurt zo lang voor je je pot gespeeld hebt
Doe het wel aardig uiteindelijk, zowel bij vrouwen als mannen in de finale:) hopelijk win ik..
patko7 wrote:DennieFR1908 wrote:Capriatifan wrote:Dennie, wanneer speel je Roland Garros 1e ronde. Ben benieuwd hoe je het daar doet, maar duurt zo lang voor je je pot gespeeld hebt
Doe het wel aardig uiteindelijk, zowel bij vrouwen als mannen in de finale:) hopelijk win ik..
Ja, je bent goed bezig goed voor het imago van ons team.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests