omidje90 wrote:indoor hartcourt vind k wel chiller uiteindelijk..Die pyrrosdymas is hun beste speler volgens mij, misschien kunnen we op tacktiek een baan uitzoeken..
patko7 wrote:Wij hebben inderdaad het probleem met Lonamer dat niet actief is. Ik ben het met je eens dat de teams nu gelijkwaardig zijn en kloppen. Het is niet zo dat ik ons team meer voorkeur geef want je hebt ook mensen die een voorkeur hebben voor een team. In dit geval powerplayxx.
ql1photh, is extra toegevoegd aan ons team voor het geval dat.
Ik geef de volgende teams dan door aan Slicer:
Team 2:
DennieFR (captain)
Omidje90
FF97_NL
powerplayxxx
Team 1:
patko7 (captain)
andman666
R_leefly
Lonamer11
ql1photh
omidje90 wrote:patko7 wrote:Wij hebben inderdaad het probleem met Lonamer dat niet actief is. Ik ben het met je eens dat de teams nu gelijkwaardig zijn en kloppen. Het is niet zo dat ik ons team meer voorkeur geef want je hebt ook mensen die een voorkeur hebben voor een team. In dit geval powerplayxx.
Team 2:
DennieFR (captain)
Omidje90
FF97_NL
powerplayxxx
Team 1:
patko7 (captain)
andman666
R_leefly
Lonamer11
ql1photh
Kijk..
patko7 wrote:Ja dat maakt niet zoveel uit natuurlijk, mannen van het 1ste team succes!
Moet te doen zijn voor jullie..
DennieFR1908 wrote:omidje90 wrote:patko7 wrote:Wij hebben inderdaad het probleem met Lonamer dat niet actief is. Ik ben het met je eens dat de teams nu gelijkwaardig zijn en kloppen. Het is niet zo dat ik ons team meer voorkeur geef want je hebt ook mensen die een voorkeur hebben voor een team. In dit geval powerplayxx.
Team 2:
DennieFR (captain)
Omidje90
FF97_NL
powerplayxxx
Team 1:
patko7 (captain)
andman666
R_leefly
Lonamer11
ql1photh
Kijk..
komt ie hoor met een bericht van 3 maanden geleden.. misschien ben je het vergeten maar er staat heel groot "The NEW Davis Cup Registration Thread"op het forum...
omidje90 wrote:DennieFR1908 wrote:omidje90 wrote:patko7 wrote:Wij hebben inderdaad het probleem met Lonamer dat niet actief is. Ik ben het met je eens dat de teams nu gelijkwaardig zijn en kloppen. Het is niet zo dat ik ons team meer voorkeur geef want je hebt ook mensen die een voorkeur hebben voor een team. In dit geval powerplayxx.
Team 2:
DennieFR (captain)
Omidje90
FF97_NL
powerplayxxx
Team 1:
patko7 (captain)
andman666
R_leefly
Lonamer11
ql1photh
Kijk..
komt ie hoor met een bericht van 3 maanden geleden.. misschien ben je het vergeten maar er staat heel groot "The NEW Davis Cup Registration Thread"op het forum...
Ja sorry dat ik niet de hele dag in alle forumtopics zit te kijken alsof me leven er vanaf hangt
Users browsing this forum: No registered users and 8 guests