patko7 wrote:@DennieFR Hmm ja, als dat zo is, heb ik je er graag bij. Ik weet niet wat het resultaat was tegen andman?
DennieFR1908 wrote:patko7 wrote:@DennieFR Hmm ja, als dat zo is, heb ik je er graag bij. Ik weet niet wat het resultaat was tegen andman?
6-0 6-1 gewonne
patko7 wrote:DennieFR1908 wrote:patko7 wrote:@DennieFR Hmm ja, als dat zo is, heb ik je er graag bij. Ik weet niet wat het resultaat was tegen andman?
6-0 6-1 gewonne
Kijk eens aan, dan zit je zonder twijfel in ons team.
Ik denk dat we dat op dit moment het team compleet hebben, met
de volgende namen:
- patko7
- andman666
- R_LeeFly
- Lonamer11
- DennieFR1908
De lijst is gemaakt op sortering van officiële aanmelding, het wil dus niet zeggen dat de eerste drie spelers op de lijst de wedstrijden spelen.
DarkPaladin87 wrote:Hey mensen,
Geen idee of mijn naam al genoemd is ivm daviscup maar hierbij wil ik ff vertellen dat ik geen daviscup wil\ga spelen. Ik heb sowieso weinig tijd om te gamen ivm mijn studie
succes aan de mensen die wel daviscup gaan spelen, win ze voor ons landje!
Beste mensen,patko7 wrote:We hebben op dit moment een goed tot zeer goed team, dus het team wat opgegeven is wordt het vaste team.
andman666 wrote:Waarom zitten we nou ruzie te maken?
Het feit is dat je maar 3 mensen per Davis Cup tie kan hebben. Er zijn 2 personen die 2 singles matches spelen en 1 persoon die er 1 speelt.
Iedereen mag erin, maar dan moeten er wel afspraken komen. Misschien moet NL in 2 gesplitst worden of elke 3 persoons team speelt de rondes om en om ofzo. Dit zijn maar ideeën.
Je kan toch zoals het in het echt ook gaat doen.. Iedereen die in vorm is word opgeroepen, het team kan per duel verschillen.. Ik zie het probleem niet en verder is er geen ruzie toch?patko7 wrote:andman666 wrote:Waarom zitten we nou ruzie te maken?
Het feit is dat je maar 3 mensen per Davis Cup tie kan hebben. Er zijn 2 personen die 2 singles matches spelen en 1 persoon die er 1 speelt.
Iedereen mag erin, maar dan moeten er wel afspraken komen. Misschien moet NL in 2 gesplitst worden of elke 3 persoons team speelt de rondes om en om ofzo. Dit zijn maar ideeën.
Precies, even voor de herhaling, dit wordt het vaste team.
@omidje90 Een 2de team opstarten is absoluut mogelijk maar dat moeten jullie dan wel zelf regelen. Zoals ik al eerder zei op 't forum. Ik kan 50 Nederlanders aan 't team toevoegen, maar wat je dan krijgt is dat iedereen zich wil bewijzen en tegen iedereen wilt spelen. Wat veel tijd kost in ieder geval.
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest